ניסיתם מדרסים, עוד לא נעזרתם בהם.

אם אתם סובלים מכאבי גב או כאבי רגליים, כנראה שמדרסים לא זרים לכם. התוספות השימושיות הללו מספקות כרית לכפות הרגליים שלכם, מה שמקל על העמידה וההליכה במשך תקופות ממושכות מבלי לחוות כאב. עם זאת, בעוד שמדרסים יכולים לספק הקלה, הם אינם מטפלים בשורש הבעיה, ומשאירים אותך חשוף לכאב עתידי. כאן נכנסת לתמונה שיטת הטיפול של לוסיאן. שלא כמו מדרסים מסורתיים, שרק מקלים על כאבים, הטכנולוגיה של לוסיאן נועדה לטפל בשורש הכאב בכף הרגל שלכם על ידי קידום עמידה יציבה ובריאה יותר.

אז למה כדאי לכם לטפל בכאב בשיטת לוסיאן, במיוחד אם כבר ניסיתם מדרסים רגילים? הנה כמה סיבות:

1. כפות הרגליים שלכם יודו לכם. בניגוד למדרסים אחרים שניסיתם, ההתחלה לא תהיה כמו להיכנס לתוך ענן רך ונעים. מדרסי לוסיאן ידרשו מכם לעבוד. ייקח זמן עד שכפות הרגליים ירגילו את עצמן לתנוחה הנכונה עבורן. שלא כמו מדרסים אחרים, המספקים רק ריפוד, מדרסי לוסיאן מתוכננים במיוחד כדי לתקן כל חוסר האיזון בכפות הרגליים שלך, ולטפל בכאב בגוף כולו.

2. יציבה טובה יותר. מדרסי לוסיאן יעזרו לשפר את היציבה שלך. על ידי קידום עמידה יציבה יותר, מדרסים אלו יכולים לעזור להפחית את העומס על הגב, הירכיים והברכיים, מה שיוביל לשיפור היציבה ולהפחתת הכאב.

3. חושבים לטווח ארוך. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של מדרסי לוסיאן, הוא שהם מספקים יתרונות לאורך זמן. שלא כמו מדרסים אחרים, מדרסים של לוסיאן נועדו לתקן את מנח כף הרגל, וללמד את אותה ללכת בצורה נכונה, גם כאשר מוציאים את המדרסי מהנעל.

הגיע הזמן לנסות גישה אחרת.
אם עדיין לא נעזרתם במדרסי לוסיאן, אנו ממליצים על כך בחום, הם ישנו לכם את החיים.